New York, I'm all yours!

Another weekend passed by

Publicerad 2014-12-08 04:27:19 i Allmänt,

Ja alltså vad ska man säga. Man hinner inte med sig själv, nu är man nere på endast 29 dagar kvar som au pair. 
Nu ligger jag här i min säng, redo för måndag. Helgen har varit riktigt bra. Festade igår, vi var ett blandat gäng. Fyra tjejer från Tyskland, Amanda från Italien, Chantal från Schweiz också lilla jag från Sverige. Många nationaliteter gjorde kvällen till en bra kväll trots att det ösregnade ute! 
Idag stod IKEA på schemat, vi åkte dit, åt mat och åkte sedan därifrån. Resten av dagen vandrade vi mest runt tillsammans och njöt av att existera här och nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela