New York, I'm all yours!

Fredagen står runt hörnet

Publicerad 2014-12-12 04:15:40 i Allmänt,

Arbetsveckan har rullat på i en väldig fart. Barnen är duktiga, min bil är inte lika duktig dock. Den åkte till verkstan i måndags, fick värme i bilen äntligen. Men bilen var inte riktigt nöjd, utan la ihop dagen efter och ville inte lämna parkeringen utanför huset. Den fick bli hämtad av en bärgningsbil och hela det här kalaset landar på en väldigt dyr räkning. Bilen ger helt enkelt sakta men säkert upp, den har ju varit med om en och annan au pair genom åren så någon gång får väl även en VW Passat nog. 
 Torsdagskvällen har kommit och medan jag ligger här och skriver har jag en konversation med Matilda via telefon som vanligt. Vi konstaterar här och nu att det är skrämmande kort tid kvar till det mesta. Det är t.ex endast en månad kvar till vi flyger till Hawaii. 
Barnen har klätt granen, den är ju så himla fin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela