New York, I'm all yours!

Konsert och sånt

Publicerad 2014-12-23 08:26:54 i Allmänt,

Efter en hel dag i stan så skulle man på konsert minsann. Jag var väldans trött, man vad gör det när man ska få se Matisyahu live!? Jag, Matilda, Roosa & Josefin (Matildas nya au pair som anlände i fredags!!) hoppade in på Best Buy Theather runt klockan 7, taggade och glada. Det var en fantastisk konsert, Matisyahu är en riktigt bra live artist. OCH MAN BLIR KÄR I DEN MANNENS LEENDE, vi stod längst fram och hjärtat hoppade över några slag varje gång han log. Tack till Roosa som haft en kärlek till honom länge och som drog med oss på konserten! 
 När Matisyahu var klar bytte vi om på toaletten och stack till Playwright bar där notan borde varit dyrare än den blev (stammisar...). Natten avslutades med dans på Motivo. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela