New York, I'm all yours!

Och till favoritdagen

Publicerad 2014-12-23 08:35:18 i Allmänt,

Söndag såklart. Ännu en seg sådan passerade förbi, vi började med att sitta på 5 Napkins vid Union Square en lång stund. Jag kom dit först, sedan ramlade Roosa och Emilia in. Udani och Julie joinade oss lite senare. Och tillsist kom även Matilda och Josefine. Detta betyder att vi blev sju pers som skulle sluka en varsin burgare. Man får ju vara väldans nöjd med sällskapet. Vi vandrade vidare till Chloe's Soft Serve Fruit och åt min favvisglass. Julie & Udani stack på basket och vi andra gjorde lite ärenden i nattmössan och avslutade tillsist dagen med en varsin Subway-macka. Älskade människor, älskade stad. 
 
Nu är jag ledig i fem dagar och har huset för mig själv. Synd att klaga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela