New York, I'm all yours!

Onsdagskväll som så många gånger förr

Publicerad 2014-12-04 05:03:06 i Allmänt,

Mitt i veckan en gång till, men nu är det december. December betyder alltså sista månaden som au pair, sedan är det dags för resemånad med massa äventyr. Det har varit första advent och snart kommer andra advent som ett brev på posten. 
 Kom nyss hem från Pleasantville där jag har haft ett litet födelsedagsfirande för Emilia som blev 24 bast i måndags! Vi firade förstås födelsedag på Starbucks, varför bryta vårt fina mönster liksom. 
En sushi-sommarbild på oss får pryda detta inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela