New York, I'm all yours!

Shoppinglördag

Publicerad 2014-12-23 08:17:27 i Allmänt,

I fredags jobbade jag sent, hade Lyla på armen hela kvällen. Sedan på lördagsmorgonen studsade jag upp tidigt och åkte till city för lite julshopping tillsammans med Amanda. Shoppingen gick väldans bra och jag har nu allt jag behöver för en lyckad jul, tror jag hehe. Och när man är en galen shoppare och har massa tunga påsar med saker så är det bra att ha en fantastisk vän som tar med det hem till Hastings medan en annan drar på fest, TACK TILL AMANDA som alltså gick upp för dom där underbara Hastingsbackarna med mina tunga påsar.  
Chelsea Market var julfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela