New York, I'm all yours!

Sömnlöst

Publicerad 2014-12-15 19:23:29 i Allmänt,

Den där fredagen kom. Efter filmkväll med barnen var det dags att ta tåget till city. Mötte upp Matilda & Roosa vid Space Ibiza runt klockan 12pm. Vi lämnade klubben nästan direkt, den sög. Åkte till Lavo istället, Roosa gav upp kvällen, men jag och Matilda fortsatte. Vi fortsatte länge och natten blev till morgon och morgon blev till dag. Vandrade runt i city bakfulla och lagom mysiga. Hängde nere vid Union Square, vi satt på en parkbänk i kylan och värmen från vår bakfulla vänskap fick människor att titta på oss en extra gång när dom passerade. Staden var även packad med tomtar, det var ju Santacon, alltså den dagen då man är hur normal som helst även när man klär sig i skägg och tomterock. 
Åkte till Staten Island 5:30, där blev vi upphämtade av Roosa och det blev dusch och senare lite sushi. Sedan lämnade jag mina flickor klockan halv nio och åkte till city.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela