New York, I'm all yours!

Sitter på en favoritplats

Publicerad 2014-11-18 03:17:50 i Allmänt,

Spenderar min måndagskväll på Starbucks i Pleasantville, Emilia-date ni vet. Just nu springer hon ärenden åt familjen så jag passar väl på att blogga (istället för att göra läxa till Silver Bay......). Har haft en alldeles fantastisk måndag. Barnen var fyllda med någons slags måndagsenergi medan jag själv var totalt utsliten efter en natt med nästan ingen sömn, av någon underlig anledning. Men ja, trots denna mix av olika energinivåer så blev arbetsdagen himla bra. 
Jag gymmar ju nu förtiden, fick en snilleblixt så där två månader innan hemfärd NU SKA JAG BÖRJA GYMMA liksom. Bättre sent än aldrig och jag känner att det är välbehövligt på fler plan än bara för den fysiska hälsan, man blir en lyckligare människa efter en timme på crossfitten. Så det var nog det som tog mig genom min trötta måndag, tack tack till mig själv att jag efter tio månader tog tag i det där med gym<33<3<3<3<3<3 
Det har regnat hela dagen, men det är ju lika vackert för det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela