New York, I'm all yours!

Skolan tog helgen från mig men GAV JU ANNAT

Publicerad 2014-11-24 06:18:38 i Allmänt,

NU har jag samlat ihop alla mina 6 credits som jag behöver (har bara en läxa till Silver Bay kvar att göra, hehehe). SKÖNT känner jag. MEN SÅ KOMMER MAN PÅ ATT MAN BARA HAR SEX HELGER KVAR!? 
 
Vad som lästes på Long Island University: History of American Music. Vad jag gjorde: pratade med Daniella på lektionerna (hade en hel del att ta igen) och terroriserade andra vänner med sms. Det här med au pair-kurser över helgen är egenligen ingen höjdare. Lärare och au pairer är relativt omotiverade och nivån är låg, iaf på den kursen jag valde. Men vi har lyssnat på musik hela helgen vilket man inte kan klaga på, allt från klassiskt till rock & roll. Och jag kallar ju mig själv musikälskare så man fick väll smälla på sig ett nöjt leende så där ibland. Och självklart fick ju jag och Emilia dela rum och ha lite kvalitetstid med varandra, det gör ingen ledsen och helgen blev allt väldans bra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela