New York, I'm all yours!

HAHA

Publicerad 2015-01-02 22:14:07 i Allmänt,

Skrattar åt det faktum att det är min sista au pair helg! Här ligger jag i min säng, jobbar inte. Har inte jobbat på två veckor. Har mest varit full och småkär. 
Nyår har passerat och det är nu 2015. Skulle kunna skriva ett långt kärleksbrev till 2014 men på riktigt så orkar jag inte just nu pga dåligt med sömn i för många dagar. Det enda jag kan säga är att jag aldrig vågade hoppas att mitt år här borta kunde bli så fyllt med fantastisk vänskap och så mycket glädje. Har hittat vänner som gör mig hel och har haft hand om två barn som jag placerat så vackert i mitt hjärta. Dom har jag förresten inte sett sedan i lördags, dom är hemma nu så jag tänkte föreslå biokväll. THE HOBBIT<3<3<3
Tack till Victoria som fixade ett jättefint Nyårsfirande i hennes hus i Brooklyn, middag, prat och skratt gjorde nyårsafton helt fantastiskt. Vilka FANTASTISKA människor jag har runt om mig, är så tacksam. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda

Tjenis! Jag är en lagom galen värmlänning som har tagit en tur till USA. Här blir jag kvar i ett år som au pair. Tar hand om två spralliga barn, Lyla & Luc, från mån-fre! Helgerna spenderas mestadels i stan, som otroligt nog är New York!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela